pondelok 7. januára 2013

Kreslíme v programoch začiatok

Ahoj som Laura budem mať Bloger meno *Lau* na stardoll nechodím tak budem mať rubriku o kreslení a keďže som veľmi lenivá tak to bude kreslenie v programoch tam sa s tým dá ľahšie pohrať rubrika sa bude volať Kreslíme v programoch a nebudú tu moje kresby, ale kresby, ktoré mi poslali zatiaľ traja ľudia ( ktorý sú z mojej triedy ). Ja nie som nejaký umelec, ale keď mi na niečom záleží dám do toho všetko a tak som si pripravila obrázok, ktorý som robila asi dva dni nie je pekný. Je to dôkaz, že sa nemusíte hanbiť a kľudne môžete poslať obrázok ( horší ako môj nebude) , ktorý ste nakreslili buď v skicári, GIMPE, Logo Motion alebo v iných programoch. Obrázky posielajte na mail: flower.laura.flower@gmail.com


 *Lau*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára